Τηλεφωνικές Παραγγελίες & Εξυπηρέτηση Πελατών:210-70.14.013 Δημιουργία Λογαριασμού Ολοκλήρωση Αγορών Το Καλάθι μου
  • Βρες το νούμερο δαχτυλίδι που φοράς

    Ένας έυκολος και γρήγορος τρόπος για να μάθετε ποιο νούμερο δαχτυλιδι ταιριάζει στα δάχτυλα σας.

  • Διανομή

    Στο σπίτι σας σε όλη την Ελλάδα μέσα σε 3 με 6 ημέρες.

  • Τα ψώνια μου

    Δεν έχετε πραγματοποιήσει αγορές

Επιστροφές Παραγγελιών

Όροι πωλήσεων- Επιστροφές

Ο χρήστης ενημερώνεται για τον αριθμό ανίχνευσης της παραγγελίας (tracking number) μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας και εφόσον τέτοιος αριθμός είναι διαθέσιμος βάσει της επιλογής τρόπου αποστολής των προϊόντων.

Η εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων, επικοινωνείται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μαζί με την επιβεβαίωση της παραγγελίας.

Ο χρήστης μπορεί να αιτηθεί της επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερών από την παράδοση.

Οι παρακάτω κανόνες ισχύουν για επιστροφές:

Επιστροφή χρημάτων, στο πλήρες ποσό της παραγγελίας συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής, εφαρμόζεται στις παρακάτω περιπτώσεις:

(α) Το προϊόν είναι ελαττωματικό

(β) Το προϊόν έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της

(γ) Το προϊόν που παραδόθηκε δεν ήταν το ίδιο με το προϊόν που παραγγέλθηκε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος

(δ) Ο χρήστης επέλεξε να ακυρώσει την παραγγελία, προτού αποσταλεί το προϊόν

Στις περιπτώσεις (α), (β) και (γ) απαιτούμε αποδείξεις, όπως φωτογραφία, και αντίγραφο της παραγγελίας, έτσι ώστε να προχωρήσουμε στην επιστροφή των χρημάτων.

Η επιστροφή των χρημάτων εφαρμόζεται στο ποσό των προϊόντων μείον το κόστος αποστολής αυτών, στην περίπτωση που ο χρήστης επιλέξει να ακυρώσει την παραγγελία του μετά την αποστολή των προϊόντων.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα, ελλιπή ή εμφανώς χρησιμοποιημένα, ο χρήστης χάνει το δικαίωμά του για αποζημίωση μερική ή ολική, αναλόγως της κατάστασης των προϊόντων

Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται αφού προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό κατάστημα και στην περίπτωση επιστροφής των χρημάτων στον πελάτη αν η πληρωμή έγινε μέσω πιστωτικής κάρτας θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, εντός 30 ημερών από την αίτηση αποζημίωσης και αν η πληρωμή έγινε με μετρητά, με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν επιστραφούν, εντός δέκα (10) ημερών από την παραλαβή τους, τότε η εταιρία δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση.